F... what a day..

Idag började dagen underbart bra, med att jag tog mig ut till Örby slott där vi spelade in reklamfilm för
Philips. Vi dansare skulle göra en dirty dancing koreografi, vilket jag fick besked skulle ske någon gång vid ett tiden.
Klockan 16 hade jag ett annat möte men jag ställde in detta eftersom jag skulle få vara med på hela inspelningen när det visade sig att det drog ut på tiden. Klockan tickade och tiden gick, klockan blev 16, 17 och 17.40 började vi inspelningen..då jag var tvungen att rent av SPRINGA till nästa jobb där jag skulle hålla n mordgåta för ett gäng inne i stan.
Så jag fick alltså inte ens spela in huvudscenen i reklamfilmen och kom för sent och gjorde ett dåligt intryck på företaget på restaurangen. Kvällen i sig blev bra, mne jag skäms över att ha kommit i otid och egentligen inte fått något ut på dagen så vis. Jag lärde mig att ska man spela in någon film ska man absolut räkna med en hel dag för det, inte planera andra saker. Har an fått ett jobb ska man vara i tid till det, för ett första intryck går aldrig att göra om, och det spelar ingen roll hur många gången man ber om ursäkt eftersom de blir ändå aldrig samma sak.
Jag fick träffa många fräna människor idag iaf, blev inspirerad på sätt och vis men det hela hade kunnat sluta bättre och jag hade framförallt mått bättre om jag hade chillat lite mer. Mår inte människan bra mår inte omgivningen bra. Inget bra att slå på sig själv heller.
Lärdom: Kom i tid. Prioritera. Planera. Ärlighet mot dig själv coh andra varar längst.  Lita inte alltid på någon annans ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback