Adiós GÖTET!

Nu är jag strax på väg tillbaks till min sköna huvudstad. kanske inte lika skön som detta vackra Göteborg.
Men snart är jag nog också tillbaks här, eftersom jag ska söka PAS och Balettakademin!
Det är konstigt att en stad kan få en gemensam puls, att vi påverkas av varandras impulser. Här är folk så mycket lugnare och trevligare än i Stockholm. Även jag själv förändras. Här skulle jag aldrig få för mig att knuffa mig fram för att komma i tid till något, helt stört.
Jag ser fram emot att dansa balett ikväll, att få öva sång:)
Jag får verkligen inte nog av konstformen performing arts, kan man ju tycka att man borde få efter ett tag. Men
det är snarare ett gift. Har galet många bra idéer i huvudet just nu och jag börjar förstå åt vilket håll jag ska dra lite nu.
Solen lyser utanför fönstret och stationen är nästan helt byggd i glas så det blir ett härligt ljus här inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback