Juliet supper club

Igar hade jag en grym kvall, forst och framst ar baseball nagot jag tycker de borde infora i sverige,
vilken grej det ar har! Nu har jag en yankees keps ocksa, precis en san som jag hade nar jag var iten, men da var for liten for att forsta vad market betydde. Nu vet jag!
Vi drack ol och at goda italienska korvar med brod. Stamningen inne pa arenan var galet bra, okej kanske inte riktigt lika galen som Footy matcherna i Melbourne.
Darefter tog jag mig till 21st, till Juliet Supper club vilket var en gryt haftig club. Utanfor sag det mest ut som ett industriomrade, men nar vi val kom in var allt klatt i blankande mosaik och det serverades champagne pa lopande band. Jag dansade mest dock, for musiken och djn var grym!! Tog massa bilder sa jag far lagga upp dem sa snart jag kan.
Nu ska jag dansa balett och ikvall ska jag och Courtney ga pa ett dans event, dar de dansar pa plats i taket, hoppas jag bara inte far nacksparr, haha!
"What comes around goes around"

Kommentarer
Postat av: emma

Hej på dig Sofie! Du verkar ha det toppen där på andra sidan. Själv sitter jag i min lägenhet och undrar om jag har hittat rätt. Det får väl tiden utvisa antar jag :) När kommer du tillbaka till sthlm? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback