In the hights

Igar hade jag annu en dag av tranig och lite shoppig
Bra att jag snart aker hem, for detta borar bli dyrt.
Pa kvallen hade jag ankt att dansa salsa, tyvarr hittade jag ingen salsa klubb som var oppen en mandag.
Istallet kopte jag mig en icecoffee och satte mig pa times square for att njuta av omgivningen och fundera ut nagot kul.
Jag bestamde mig for att kolla biljetter till musikalen In the Hights, mycket riktigt fanns det ett fatal biljetter kvar, 41 dollar, det ar ett klipp ma jag saga.
Och Guuu va bra den var, koreografin, sangen, scenografin, scenerna bytte av varann i ett harligt tempo..det enda som jag kunde vara lite kritisk mot ar val isf talet, lite sluddrigt, kanske man tanker pa det extra mycket nar man inte har engelska som modersmal.
Men SE DENNA MUSIKAL om ni kommer till NYC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback