En helg i connecticut

Soooo, den har hegen har varit lite snurrig for mig da jag haft jetlag halva tiden.
Fredags kvall var vi ute och at pa en riktigt bra tapas restaurang har i soho, darefter utgang
den mest markliga bar. Pa gatan stod det en man i svarta klader, vi gick upp och snackade med han,
dar fanns en dorr som inte sag sa markvardig ut. Vi blev inslappta, gick igenom en grand, upp for en trappa, in genom nasta dorr. Dar spelades groovie musik och drinkarna serverades i kaffekoppar. Pa vaggarna hangde gamla malningar och stallet var inrett med aldre sammets och skinn fatoljer. langre bort fanns en bokhylla, dar man ocksa kunde ta sig igenom genom att snacka med mannen som stod brevid. Annu ett rum med musik och manniskor. Haaaftigt stalle om ni fragar mig.
Lordags morgon akte vi till Marks foraldrar som anordnat en bbq for vanner och familj, en haaarlig tillstallning, mycket roligt folk bade gamla och unga. Vi badade i poolen hela dagen och at god mat. Bla en grilad gris som de grillade pa tomten. igar blev det ganska chill, ute och akte cabbe, tittade runt i den lilla byn dar de bodde at underbara wraps till brunch och tog oss en vanda till gymmet nar vi kom tillbaks till stan.
Idag ska jag testa mina forsta dansklasser pa broadway dance center, en theatre klass dar jag ska lara mig att snabbt ta koreografi och en jazzfunk tror jag det blir.. men forst blir det frukost pa nagot narliggande fik har i Soho..
jag gillar det har livet!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det låter häftigt!

Hur gick det med presenterna. Blev det lyckat??!!

Mamma

2010-08-02 @ 20:17:55
Postat av: Moster

Lite taskigt att grilla Tomten. Blev han inte ledsen då? ;-)

2010-08-03 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback