Do it your own way

Imorgon har vi premiär för Kristina från Duvemåla.
Reptid= 6timmar, så ja ni försår kanske att den är bra förkortad.
Ska bli kul, skön utmaning att bara slänga sig in i något sådär.
När man står på scn med många människor som vi är imorgon.
Både dans och muskal linjen.
Då inser man vad som krävs att allt ska funka, alla måste ta sitt ansvar, göra det mesta och största
av varje ögonblick. Jag älskar att gå in i en känsla och framföra något som någon annan skrivit, göra det på
mitt sätt men också ge något som någon annan gett mig.
Det handlar inte om att vara artist och stå på scen för att sticka ut. Det handlar om att använda sig av sin
kropp och sitt instrument för att få andra att förstå vad jag vet om denna historia.
Det är inte lätt, det behöver heller inte vara svårare än man gör det, men det är förbannat kul!
Det tråkigaste jag vet är när jag ser musikalartister, dansare eller sångare som gör allt som de blivit tillsägda, men gör det utan att hämta från sitt eget inre, det blir då väldigt blankt och alldeles för städat, om du frågar mig.
Mer krydda i grytan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback