Det regnar här i Stockholm idag, det händer inget särskilt...

..Men jag har det ganska bra, för det regnar här i Stockholm idag..
Det där är en av mina barndomsminnen med Carola Häggkvist. Hon var ju min idol en gång i tiden och..
okej kanske lite idag också.
Det regnar och det gillar jag, blir sådär mysigt att sitta inne, se en film och gosa ner sig i soffan.
Har promenerat mycket senaste tiden och kommit på att detta är ett ypperligt sätt att se stan på riktigt.
Åker man tunnelbana eller buss svishar man ju bara förbi i en väldigt fart. Neh, att GÅ är underskattat.
Nyss hemkommen från Balettakademins pilates klass, på vägen fann jag en riktigt cool och rockig frisör salong vilket jag letat efter ganska länge. Vips så fanns den framför ögonen på mig, bara ett stenkast från där jag bor.
Så nu får jag väl snart slå till på att klippa mitt långa och trassliga hår!
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback