Tankevärlden snurrar fort..fortare..fortast!

Gud vad jag har tänkt idag, jag upptäckte det när jag var påväg hem från stan.
Kände ett dovt tryck ovanfrån, och Nej det var inte gubben på månen som tryckte ner mig på jorden,
även om det kanske skulle behövas ibland. Jag tror jag helt enkelt är inne i en tankestorm.
Insåg också hur rädd jag egentligen är varje dag, VARJE DAG ställs jag inför utamningar jag aldrig föut stått inför och löser det hela mestadels. Är det inte underbart! Det är ju vad som får oss människor att växa så galant!
Eftersom jag nu har fått förfrågan från USA och Mark att komma och hälsa på efter jul är det också något jag funderar en hel del på. Såhär är det då va. Efter att jag var ute och reste förra gången mättade jag på någotvis det där spännings behovet. Nu för tiden reser jag inte för att det är spännande och nytt utanför att det är nytt och utvecklande. Frågan jag då ställer mig. Ska jag ha en nyår och mellandagar med familj och vänner där jag känner mig trygg och sedan spendera mina pengar på saker och händelser jag behöver för att utvecklas och glädjas inom det som är min passion, konst och performing. Eller ska jag bara vara galen och helt enkelt dra:) För jag vet att det blir jäkligt skoj!! HJälp?
Lyssnade på upphopps intervju med en samtalspedagog från Göteborg, oerhört intressant. Hon påminde mig om det inre ledarskapet. Hur viktigt det är och vad som behövs. Inspirerar du dig själv och får dig själv att må bra, då kommer du även kunna göra det samma mot andra! Börja alltid med dig själv först!
Med det sagt säger jag, benen är trötta men inspirationen på topp!
Imorgon blir det champions of rock på kvällen och The best med Tina turner på sångtekniken,yey!
I call you,when I need you my hearts on fire
You come to me, come to me, wild and wild

You come to me, give me everything I need
Give me a lifetime of promises and a world of dreams
Speak the language of love like you know what it means
And it cant be wrong, take my heart and make it strong, baby

Youre simply the best, better than all the rest, better than anyone, anyone
Ive ever met!
Im stuck on your heart, I hang on every word you say
Tear us apart, baby I would rather be dead

In your heart I see the start of every night and every day
In your eyes, I get lost, I gte washed away
Just as long as Im here in your arms I could be in no better place...

Youre simply the best, better than all the rest, better than anyone, anyone
Ive ever met!
Im stuck on your heart, I hang on every word you say
Tear us apart, baby I would rather be dead

Its the time you leave me I start losing control, youre walking away with my
Heart and my soul, I can feel you even when Im alone, oh baby dont let go!


And your the best, better than all the rest, better than anyone, anyone ive
Ever met!
Im stuck on your heart, I hang on every word you say
Tear us apart, baby I would rather be dead, ooh youre the best!

Kommentarer
Postat av: emma

Kom över hit vettja! Du är ju alltid välkommen att hälsa på mig med vettu ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback